kära läsare

 
Ni är ju ett helt gäng trogna läsare som är inne här varje dag.
Dumma mig som inte skriver något.
 
 
Det händer så mycket, men ändå ingenting. Jag känner inte att jag
har jättemycket roligt att uppdatera om.
 
Ska däremot fixa lite bilder på lägenheten så att ni får se lite mer.
Har kommit iordning riktigt bra än så länge. Lite små fix här och där.
 
 
Jobbar väldigt mycket denhär veckan. Imorgon är sista dagen, så det kommer
bli 52 timmar. Ledig julafton iallafall haha. Alla ska ha mysig uppesittarkväll imorn.
Alla utom jag. Jag och marcus ska jobba. Fast vi ska också ha mysigt, det ska jag se till!:)
 
Har inte vart i stallet på två dagar, då mamma haft stallet istället för att jag skulle få vila lite.
Händer inte så jätteofta då det jämt jämt och alltid är jag som har stallet. meeen inte nu =)
Red ut sist med Alexandra. Skrittade en kortis :) Myspys!
 
 
Ska rida pysen imorgon också en sväng. Gosehäst.
 
På julafton ska vi också myserida en kortkort sväng :) glaaaad!
 
 
GOdnaatt / Tessan
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0