sol, storm & mardröm

Vaknar tidigt som alltid. Solen skiner och träden blåser omkring i stormen.
Trots det vill jag rida. Kvistur har vilat sen i måndags (!!) för att jag tyckte han skulle
få lite lugnt efter tävlingen. Haha, det blev lite längre än planerat, för idag hinner jag inte
rida, då jag jobbar hela dagen.


Det får bli lite nyttigt markarbete istället. Och löslongering om det inte är allt för isigt.
Dock behöver jag nog inte ha så dåligt samvete, han är ju trots allt liite bebis fortfarande.
Så vila gör mer nytta än skada :)



På söndag åker jag till sälen och är borta en vecka, vilket betyder att bruni får fortsätta vila :D
High Life för honom.

Men efter denhär lillvilan så drar vi igång på riktigt!!
Försöker att boka in en Robinträning nästan direkt, så att vi håller oss på banan!

Mardröm då? Ja, inatt vaknade jag kl 4(!!!!) av världens äckligaste mardröm..
Den handlade om mina älskade föräldrar. Låg vaken i säkert en halvtimme i
hopp om att tänka på något annat. Sagt och gjort så somnade jag om gott sen :)


Om några veckor ska vi till Jökull igen, och då ska vi rida ut tillsammans :-)

Åh, jag är så glad, mina fina piff och puff ♥

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0