solen lyser

men bara en stund till..

Jobbdagen har varit helvetisk. Hektisk som ett as. Många hungriga vargar
ville ha mat. Sjooo!

Nu ska vi hem på middag hos mamma tillsammans med mina sysslingar. Mysigt!
Dom träffar jag vääldigt sällan nuförtiden.

Jag vill verkligen hinna med att rida. Så jag kanske ska försöka mig på det igen :-)
Det kommer ju hinna bli mörkt, men paddocken finns ju med belysning, så
varför inte? Det kan ju vara bra med ett riktigt genomgående pass. i Koorta tempon.
Tror faktist det blir så!


Imorgon jobbar jag sista passet, för att sedan ha  s e m e s t e r   i en hel vecka! Det ska bli
ljuvligt!
Jag som egentligen är en riktig slalomfantast har inte vart i sälen på hela vintern.
Men nu, kära säl! Nu är det sags :-)
Vi kommer att hitta på en massa olika skoj. Gubbarna inkl peter ska ju bara ladda inför
loppen, medans en annan kan ladda för att titta på :-) Jag vilar mig i form!

Nu tänkte jag bjuda er på en riktigt skön låt, så får ni ha en toppenlördag!



/ TessaN


Kommentarer
Linda

Sv: Ja visst var det tjusigt, haha kommer inte våga använda det på henne, det är för fint ;) Synd att det inte fanns spännen under magen



Oj är hon 140 och har 125 fast det är stort? Min lilla lilla fis har också 125 och det är ju inte såå himla stort :) Ser nog bättre ut på din skulle jag tro

2012-02-25 @ 20:47:21
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Linda

Sv: Ja vore kul att se film :D



Ja men visst är det svårt med unghästar, hua jag skulle behöva lite mer hjälp, speciellt nu när hon är skadad och med tömkörningen, men du verkar sjukt duktig ;)

2012-02-25 @ 20:51:36
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0