Sooolig dag!

Idag har jag haft en ljuvlig dag i stallet. Mockade och fixade hö och vatten samt kraft.
Sen hämtade jag ut alla mina träns och även stövlarna.



     
Vad gjorde jag med detta då?
Jo, jag putsade upp allt :-) Välbehövligt kan jag säga. Men riktigt fint blev det.
Jag putsar jättenoga och duktigt på sommaren, medans på vintern är jag inte
alls lika noga. Det måste nog vara därför att det inte blir lika skitigt nu när
det är snö ute, och inget damm :-)

   

Därefter åkte jag ut på en tur tillsammans med min bruna stjärna.
Hackamore, och mjukisbyxor. Jag menar, mer seriöst än så blir de inte :-)
Lite musik i fickan på det, kombinerat med den LJUVLIGA solen. Ja, vi hade en perfekt tur tillsammans.
Ville bara mjuka upp musklerna lite efter igår, så han inte får nån träningsvärk.







   


Haha sen träffade vi på, vad kvistur trodde var något FARLIGT, dvs Miniåsnorna..



"huh, farliga"

Ha en bra dag / Tessan





Kommentarer
Josefine

Sv: Tack så mycket! Kvistur hade verkligen ett häftigt steg! Ja, jag håller med dig, viktigast var att han fick en possiviv upplevelse :) Tack igen :)



Haha! Han kanske ville gasa lite för mycket och så farligt tycker jag inte att du drar i honom ;) Nej tyvärr.. Pappa var lite snål på bilder överhuvudtaget tycker jag.. Och när han inte är det är det mästa dels dåliga bilder från långt av stånd. Haha han är ingen profs fotograf han inte.. ;) Men vi får se till att tävla på samma tävling någon gång fram över också så ska jag se till att det blir bilder! Jag älskar att fotta fina hästar! ;)

2012-02-20 @ 23:07:18
URL: http://semtegensis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0