vilka hästdagar

Igår morse lastade vi in Disa i transporten och åkte till Jökull & Bri.
Hon är såå duktig på att lastas och åka. Hon är så lugn och snäll, fisen :)



   

Vi får se hur länge hon blir där, ca 1,5-2 mån. Det ska bli sååå spännande
och se henne sen. Tror dom kommer göra ett superjobb med henne!
Nu står hon i två hagar ifrån sin kära fina far, Jór :-)

Vi skyndade oss därefter hem och mockade ur transporten och ställde den på plats
innan vi skyndade oss ännu mera hem, för att direkt åka och hämta upp jennifer.

Denna gången skulle vi åka till Robin(Haraldsen) för att titta på Jennifers fantastiskt
fina unghingst Moggi
. Vilken häst, jag gillar honom verkligen!
Robin gör ett väldigt fint jobb med honom!



        
Fina va?


Idag är jag trött, faktist helt slut i kroppen. Men det gör inget, för Kvistur får vila idag också,
även om jag måste erkänna att jag är helt galet ridsugen.
Istället åker jag och Cassandra till Ia och Denni. Cassandra och Brajjan ska träna! :-)


Härlig hästvecka va? Frida i tisdags, Jökull&Bri och Robin igår samt Ia och Denni idag!!
Ah, jag gillar det iallafall :-) HÄRLIG HÄSTVECKA!!



Kommentarer
Josefine

Gud vilken flott en!

2012-02-10 @ 08:03:30
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Linda

Sv: Haha ljuset i tunneln, haha det betyder väl nära döden ;)

Ne men det känns jävligt bra faktiskt, hoho det var inte så allvarligt ändå, om nu denna behandling hjälper, ska bli så roligt :D Åååh. Himla roligt också att han tyckte Fifa travade så himla trevligt, framåt med fin gång- en annan tycker inte alls wow men haha ja, kul att höra!



P.s var bor du?

2012-02-10 @ 10:47:37
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Josefine

Sv: wow! Otroligt! Den hästen kommer gå långt!

2012-02-11 @ 11:02:42
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Tove

Jag tränar också för Ia, men har inte varit där på ett par gånger. Vi vågar inte köra när det kan vara halt.. :)

2012-02-24 @ 08:00:00
URL: http://tlundegard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0