Ledig helg = UNDERBART

I fredags lös solen, och inte ett moln på hela himlen. Den lilla snön som fanns glittrade som kristaller.
Och ut tog vi oss såklart på en liten sväng med två superpigga hästar och två dunderglada hundar.
Dom får följa med så länge vi rider på vägarna och inte går in i skogen, pga all varg.

Några minusgrader och solen som värmde, gjorde turen som vanligt helt fantastisk.
Hästarna som i vanlig ordning gick där som skulle och gjorde vad man bad om gjorde
inte saken sämre :) Duktiga pållar!

Igår blev ridfri då det var mycket kallt, typ -15. Nog för att jag ska frysa ihjäl i allafall :)

Idag -rataratara- hade Cassandra lånat ut Brajjsan till mamma. Såå kul. Mamma hade superskoj
på ryggen där hon satt och svävade fram i en härlig ökad tölt :D Lyxmoppe! Han går så
himla bra nu! Riktigt skoj =)
Och jämsides sprang jag och min kvist :) Duktig som alltid! Imorn blir det vila..

& på lördag händer något spännande :D mahaha
Jag är nervös, räcker det??


Hästarna mina har fått en varsin present av mig och mamma;
Nämligen ett varsitt regntäcke. Ett med fleecefoder, och ett utan..

 


Kommentarer
Jenny

-15?! Shit, vi har haft typ -5 som kallast denna vinter :p



SV: Ingen fara, jag får ge mig till tåls ;)

2012-01-23 @ 11:11:01
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0