Lyxåk

Imorse fick jag sms från posten. Mitt paket hade kommit!
Det är ju alltid lika roligt med paket :)
I det paketet fanns alltså sadelgjorden som jag beställde för några dagar sen.
Snabbt och smidigt!

Sen åkte vi ut till stallet. Cassandra red, medans jag gick ut och gick med Disa.
Påvägen träffade jag Cilja och Coco. Coco the valp för er som minns :)
Han är så galet söt. Jag vill också haaaa! ha ha!!



När jag stog och mockade åt mina tussar, så ringde Annika. Hon frågade
om jag ville sticka ut och rida med Pierre. Pffh, klart jag vill!!
Sagt och gjort, jag och cassandra åkte dit när vi var klara i stallet..
Pierre kom till stallet efter skolan och hade färdigsadlad och tränad häst :)
Inte alla gånger kanske ;);)







Vi red lite, då tanken var att fota. Men när kameramannen inte kan inställningarna
på kameran så kan det se ut ungefär såhär ;)





Så vi hoppade det och red vidare istället. I slutet släppte Hekla något enormt
och bara gick. SUPERHÄRLIG är hon när hon är på så bra humör.
På hemvägen bytte jag och Pierre hästar, så att självaste JAG fick rida Fálki!
Lyxåkens Rolls Roys :) Han var sååå häftig!!




Hoho, fina Fálki :-)

På fredag ska vi rida igen! Tur jag har nå roligt att sysselsätta mig med
när Kvistur vilar :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0