Myspromenad

Åkte till stallet tidigt imorse. Gjorde iordning hela stallet, dvs vårat
lilla stall. Disa, Kvistur och Bráinn. :)
Efter jag var klar med stallet så tog jag med mig piff och puff ut på en
skogsrunda. En promenad helt enkelt. Mest för att Disa skulle få se
nåt annat än bara gården. Jag vet inte vad hon tyckte om det haha!







Goliat har även han haft rejält skoj i stallet. Vilda, som annars är lite vaktig och försiktig
av sig slappnade av helt idag och lekte som aldrig förr. Goliat blev plötsligt hennes buskompis :D


På tisdag ska Kvistur få stå och mysa en lång stund i sina fina Back on Track grejer! :-)
Ska även ringa Jenny the massör och dessutom boka simträning för honom!


Trött tjej går nu på sitt sista kvällspass


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0