lyrisk.tjej.nu

Galet lyrisk tjej! Så jäääääääääävla fin har kvisstur vart sen i fredags när vi åkte till
ovalen. Red bara en jättekortis, och han kändes superhärlig. Framförallt den kortkorta
tölten, den var super :)
Igår red vi igen, en tur i regnet. Jag avskyr regn och rider aldrig i det, men igår.
Det kändes sådär bra precis innan som det faktsit gjorde hela turen. Herrejävlar
var fina dom var :)(Kvist&Bogge) Vi töltade jämsides i kort tölt, med båda hästarna i form och bara
tryckte på. Vilken känsla.
Vi gjorde samma sak i trav. högt tempo trav. Och nu sitter tom FORMEN.
 
Idag red vi igen (innan kvistur ska vila nån dag.) Red i mitt nya träns.
Han var amaaaaaaazing.. tölten var såååååå härlig... och traven...
HAAARRRE :D ÖKAD TRAV men världens tryck, och så form på det.
jag bara ääääääääääälskar min fina häst!!!!
 
 
Hans fina fina träns som han fick nu på SM. Likadant pannband till!
 
 
 
 
aprilapril?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0