Så galet glad

Nu är min härliga arbetsvecka slut för denna gång :)
Idag fick jag ett minst sagt glädjande SMS av en väldigt viktig och betydande person.
Jag blev så innerligt glad, så jag skulle kunna gjort volter :) Vad det handlar om kan jag dock inte
varken säga eller skriva här. Kanske kommer senare, vem vet :)
 
Vad har jag gjort mer idag då? Åkte till Annika när jag vaknade, så stack vi ut på en liten runda
med ponnyhästarna. jag på Hekla och Annika på Geysir. Sen red Annika Falki i paddocken en
kortis. Sen fick även jag prova lite. iiiih, härliga häst :-)
 
Kvistur har vilat några dagar nu igen, men imorn SKA jag hinna rida honom.
Han är så fruktansvärt underbar det lilla djuret. Han verkar förstå precis allt som händer.
Han är min bästaste vän genom alla tider! ÄLSKLINGSHÄST!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Imorn ska jag även och hälsa på min älskade lilla HUND!!! Gooooooliaaaaat!!!
Älskade varelse!!!!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0