dagens ögonblick!

jag har sagt det förr o jag säger det igen; Jag har aldrig - o då menar jag ALDRIG.. ridit
kvistur så fin som idag. Lyrisk tessa är bara förnamnet!
Finner bara ETT ord för tölten, och det är MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
Ungkarln satte sig bokstavligt talat på röven o körde på. Tempo som icke tempo.
Jobbade mycket med vikten, och han bara lättade mer och mer!
VIljan att springa är ENORM, KUUL tycker min bruna fina :D
LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKLIGASTE HÄSTÄGAREN I VÄRLDEN!!!!

min förbannat jävla älskade häst :D



tack för idag, tack för ikväll, mysfilmkväll!


hEJS!


Kommentarer
Linda

ÅÅÅÅH! Jag känner så väl igen din lyriska känsla, nog för att Fifa inte har gått lika bra som din prins men det spelar ingen roll, att få uppleva ett stort steg fram är ju helt magiskt!!! Ååååg blir så glad för din skull, du måste måste filma eller fota han i tölt!



Föresten hur är resten av hans gångarter?

2012-06-09 @ 10:11:00
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0