dålig bloggare?

Japp :) Det är jag det!
 
Fick ju en söt lite present av min syster i födelsedagspresent;
Det uppskattades ju självklart extremt mycket. So here we go :)
 
 
Första gången jag bor hemmifrån heelt själv,ensam, alone. You name it. Det är inte BARA lätt,
men det blir bättre :)
Bor ju även lite med frugan fortfarande.
 
Nåväl. Igår var det midsommar. En väldigt fin dag. Jag jobbade mitt på dagen och sen blev det
middag och fest. Trevligt som bara den :) Jag gick även på semester igår!! I hela 3 veckor.
Det ska bli helt gudomligt skönt!
 
 
Hästarna då? undrar ni säkert...
Ja dom går och äter sig fetare och fetare :) Mest Kvistur faktist. Skulle ju varit på
återbesök med honom i tisdags, men var på utbildning med jobbet, så fick flytta på det.
Förhoppningsvis ska vi dit nu i veckan istället :)
 
Han har vilat sedan i måndags. Tänkte rida idag, men skorna sitter löööööst, så imorgon åker vi
till Mr Jökull för att slå på nya dojjor.
Sista ritten på honom var han såå mjuk och trevlig, så lite vila gör honom bara gott :)
 
 
Disa då? Henne har faktiskt mamma ridit själv nu. Riktigt roligt. Testade henne idag när
Kvistur ändå vilade. WOW, min fina tjej. Satte på henne läääääätta boots för att hjälpa traven lite.
Hon är väldigt känslig för vikter märker man, minsta lilla så blev traven plötsligt många gånger bättre.
Galoppen var görtuff och tölten.. Ja.. tölten... Den var suuperfin! Kul :)
 
 
Och Goliat?
Min älskade lilla hund. Har ni sett dessa bilder? Tror inte det va?
 
 
Ha en underbar sommar allihopa. Vem vet, kanske skriver jag inte så mycket mer under sommaren?
 
KRAM
 
 
 /Tessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0