hästigdag

Igår hade jag en otroligt härlig dag med sötaste Jennifer!
Vi var på tävlingen hos Sigfus och tittade en stund, men sen åkte vi hem
och red istället. Red både Nattfari och Flauta. Två fina hästar som älskar mycket fart :-)

På eftermiddan åkte jag till Kvistur och red honom. Han var nog egentligen såå duktig.
Vi red kort kort tölt, och sprang fooort fooort i tölt. Han gick emot liite mer än vanligt,
men inge farligt. Traven var bra, och galoppen var underbar. Ja, ni hör.. inte jättemycket att
klaga på..

Men ändå fick jag med mig detdär lilla "gå-emot" och "lilla-ojämn" hem.. Sånt stör mig.
Då känns det inte nå bra när man kommer hem. Känns som att  ridningen gick dåligt, fast den
nog inte gjorde det. I slutet slappnade han ju av superfint och gick som en dröm.
Varför får jag inte med mig den känslan hem?

- För att jag har PMS ;)


Äch, nu ska jag kika lite vasalopp och sen ut på en ny runda på min älskade springare!


(bra bildkvalitee:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0