some die young...

..You better hold on .. so many things i need to say to you!
Bra låt :)


Red i paddocken idag igen (kors i taket)!!
Han var duktig idag också :)))) Red mycket i vänster varv, och emellanåt slutade vi faktist
rolla i vänster varv. Jobbade kort kort, nedtagning, igångsättning. Bytte ställning, serpentiner.
Lite öppna osv. När han gjorde det bra så ökade vi på tölten i det svååra varvet,  och vad
fin han blev :)

Ridning är svåååårt, speciellt dethär med att få med vänster bog/höger bakben. det är liksom diagonalt ;)

Jobbade återigen med mycket igångsättningar och nedtagningar utan att gå emot. Vissa övergångar var
verkligen helt kanon. roligt!!

Slutligen travade vi av. mycket duktig pojke. Han gör mig så glad, lilla brun!
Det bästa som finns, det är att få sitta på hans rygg. min bebis ♥



Nu är jag nog sveriges tröttaste tjej. Men jag åker och jobbar av några timmar ist för att sova.
Ogillar starkt att jobba öppning (8-4) i helgen, dvs få en normal dygnsrytm. Lägga sig tidigt m a o.
Men Idag jobbar vi visst 16.30-01.00. ETT! Vid 9 är jag ju döende trött. Eller ja, redan nu iofs!

Godnaatt


Kommentarer
Jossan

Lycka till på jobbet och dö inte! ;)

2012-03-26 @ 17:21:23
URL: http://semtegensis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0