uauauadagadagadoou

Sov ut länge i morse. Iaf längre än vanligt :)

Slappade en stund innan jag åkte ut till min skatt.
Mockade alla boxarna och fortsatte slappa. Gick och hämtade brune och borstade
igenom hela honom från topp till tå. Sen körde vi massage som han tyckte var sköööönt :)

Kvistur var så glad och positiv idag, vilken tur att nån är med mig!
Vi gick ut och gick en sväng med lite kraft som sällskap. Gick in i en mysig skogsdunge
och knalla runt lite. Med hjälp av kraften så tränade vi lite "spansk skritt". Han börjar
faktiskt kunna nu!! hehe.

Gick tillbaka och släppte han i hagen, och han stog kvar och mös i min famn.
ptja, gosig häst :-)


Kommentarer
Jossan

Det är så mysigt när dom e så här små och bara vill vara med och mysa hela tiden :)



Sv: ja jag blev helt chockad! Hade väl tänkt mig runt 5,0 i allt och så fick jag dom här super poängen?! Nja jag var en riktigt stolt matte igår :P

Ja han har rusar i utvecklings kurvan just nu! Väntar typ bara på ett bakslag nu. Ne men det känns som om det går lite för fort framåt :)

2012-04-01 @ 09:16:47
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Jossan

Sv: ja jag vet inte om jag borde dra i handbromsen lite.. Jag vill ju inte det :P Kvistur har väl ganska bra form i tölten va?

Jag lär nog få mig en tillsägelse av Peter om han tycker att det går för fort :)

2012-04-01 @ 20:19:08
URL: http://semtegensis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0