Guld








Jag vet att jag är FRUKTANSVÄRT dålig på att uppdatera, men jag har inte så jättemycket att skriva om
för tillfället. Hästarna går ute hela dygnet nu och äter gräs.

 
Disa med munkorg, efter förra sommarens fetma. Ingen fång här inte!

Kvistur fick en ny sadel igår, en Eques Sella. Den är gudoomlig!! Stod mellan Draupnir och den.
Töltade också igår för första gången. Vi travade också. Han är tillbaka min prins. Vad fin han kändes!!
Och fredrik sa att han var superfin!! :D Han sa även; Jag vet inte om du hört något annat, men VAD FINT
DU SITTER! Tack det var kul att höra.



Idag har jag ridit igen. Alexandra följde med och red Disa. Min prins, han gör mig så glad!!!!
Vi travade lite (PIGGHÄST), och la in lite (!!) tölt istället för trav. Tro mig, jag har en pigg häst.
TÖLT i vilket tempo som helst, heeeeelt klockren. JAG ÄLSKAR HONOM!!!!!!!

Kommer nog fortsätta vara dålig på att uppdatera, men läser lite olika bloggar ändå :)
Puss och kram!

Pssst...! Nya sadeln



Kommentarer
Jossan

Jag veet!! Visst är den underbar?! :D

2012-05-31 @ 23:50:21
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Carla

Den är tamefan snygg den sadeln. Sokki och jag ska på sadelutprovning idag, puh!

2012-06-07 @ 11:51:53
URL: http://carlavestin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0