ingen är gladare än jag!!



jag kunde aldrig i min vildaste fantasi ana att det hade gått så bra framåt :)

Och ja söta Linda, du hade rätt :-)

Kvistur är alltså näst intill HELT BRA! ryggen kommer behöva några fler behandlingar,
men nu ska jag först skritta igång honom innan vi ska tillbaka för "höft-återbesök".

Idag var det Professor Arne och Ingebjörn som tittade på honom. Inte en reaktion på
något böjprov. Böjde både högt och lågt för att se så att det inte gått vidare.
Kvistur sprang på glad och sprallig idag, vilket han veerkligen inte gjorde förra gången.
Ryggen fixade vi igen, och han fick även en behandling till i höften för att vara på säkra sidan.



Jag var dock heeelt säker på ett nytt återbesök om två veckor, men NEJ NEJ sa Ylva,
som det står här i journalen och som Ingebjörn och Arne sa så är han SÅÅ mycket bättre,
alltså i princip friskförklarad, så börja skritta igång om en-två veckor du... o kom tillbaka om ca 6 v..

TROR NI MITT HJÄRTA GÖR LYCKOVOLTER ELLER?????????????????????????????????? :'D
Min fina älskling har alltså inte ONT längre... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :D



= Ingen mer metacam tralalalallala!

Vi kollade tänderna idag också, han var väldigt fin i munnen. Inga vargtänder eller liknande.
Tittade ju munnen förra året också, men med min tur med förra equi, så tänkte jag att
då ser han säkert ut som ett missär i munnen också, men iche :)
Han såg föresten ut som en lite kamel när vi kolla munnen ..


Psst, det är insidan som räknas ;)


Vi har spenderat hela dagen lång på Thorslunda, men vi har haft vääldigt roligt också. Dendär
norrmannen kan sina skämt. Helt allvarlig 90% av tiden,och rejäält rolig däremellan! haha
ja vi har iaf skrattat oss några år äldre :-)


jag älskar min häst så galet mycket, och hoppas att vi snart myser omkring såhär igen :-)
Älskade älskade fina!! ♥

Och i veckan kommer DISA HEM också!!! :)
image description

Glad tessan säger godnatt kära läsare :)


Kommentarer
Jossan

Åååh! Va skönt och roligt! :D

2012-05-05 @ 00:24:15
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Linda

Gud vad skönt!! Hoppas hoppas nu att detta stämmer och att ni inte behöver fara iväg nå mer, han är ju så himla fin din lilla häst!!!!

2012-05-05 @ 08:59:46
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0