ledig - idag igen!

Jag har lätt varit ledig dom absolut finaste dagarna :) SOl sol soool och varmt!


glad maria i solen

Igår kunde vi gå omkring i skjorts och linne utan att frysa. Mätaren visade på 22 grader.
Kvistur som stått i solen hela dagen fick sig en svalkande dusch innan vi gick ut på promenad.
Jag, Maria, Goliat och Kvistur på powerwalk. jag fick skavsår på alla tårna och överallt! :-(

Efter stallet köpte vi en varsin glass, och åkte därefter och badade med Goliat.
Han simmade och simmade..













Idag är jag ledig igeeeen! Det är sol som vanligt. Vad ska jag göra? med alla dessa skavsår?
Jag skulle behöva gå, men hur ska det gå? hmmm.. Får försöka :) Ska även försööka gå två gånger
idag - för imorgon är det ju återbesööök!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS NU!!



Kommentarer
Caroline

Guuud så fusk! Här har vi för tusan snö kvar :P

2012-05-03 @ 21:57:25
URL: http://islandscarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0