träns och nytt bett

Idag tog vi en promenad med träns istället för grimma. Jag menar, lite omväxling förnöjer väl livet lite?
Jag tror faktist det. Tog det nya raka Novabettet. I Sillikon eller liknande, och han verkade verkligen
trivas med det i munnen :)
Han går på så jag inte hinner med längre, det måste väl nästan betyda något positivt?
Iaf så får jag för mig det, och slutar inte hoppas!
Hoppet är det sista som överger mig =)

Nu är jag ledig imorgon, torsdag och fredag! Lycklig om nånting, det ska ju bli baotafint väder åsså!!:):)

Lite bilder från våran härligt mysiga kvällsprommis i solnedgången. ah, love it :)









Föresten så har jag varit och hälsat på Martinas nya bebis idag. Vilken kille!!!
Hans namn är Gallardo, födelseåret är 2009, och han är en ren naturbegåvning :) Titta här bara..





Gudomlig häst!!! :)

Valborg då? Den var bäst! Lite jobb, lite häst och lite fest. En riktigt härlig kväll mao. Avslutades
sent in på småtimmarna. Trötta tjejer gick och la sig mätta och belåtna :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0