En förvirrad själ återigen

 
Det händer mycket saker på en gång nu. iallafall vad gäller hästen.
 
Jag har efter många om och men beslutat mig för att inte åka tillbaka till kliniken.
Jag vill inte behandla hans led med kortison något mer. Istället vill jag veta grundorsaken
till problemet, vilket jag knappast tror är höften. Det är något annat. Frågan är bara vad..?
 
Jag har en oerhört fin vän som lägger ner hela sin själ i att hjälpa mig. Emma heter hon.
Hon gör allt i sin makt för att få Kvistur bra. Daniel sundin är en annan (samt Katie).
Dom tre med hjälp av Florian Lackner kan nog hjälpa mig hela vägen ut.
 
Jag är så evigt tacksam för eran hjälp!!!
 
Vi har även hittat lite andra skumma grejer.. Mer om det berättar jag
när vi kollat det närmre. Imorgon får jag tips på en annan veterinär.
Annars åker vi till Florian. Långt, men värt!
 
 
Nu vill jag bara att han ska bli bra. Mest för hans skull, men även lite för min.
Det finns ingen lika rolig häst som honom. Han är en fantastisk ridhäst som
gör allt man ber om. Galet mjuk och smidig. Ju fler hästar, desto mer inser ja
vilken helt otroligt fin häst jag har som står i hagen.
Jag är så glad i min häst. Bli bra nu ♥
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Det tror jag du gör helt rätt i Therese! Önskar ni bodde närmre för här har vi en toppenveterinär som många landet runt om far till, dock tar han bara emot stammisar för att han är så poppis, men hua så duktig, min kära veterinär :)

Hoppas att den nya veterinären kan gå på andra spår!!! Håller tummar och tår

2012-11-28 @ 08:55:18
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Emma, Daniel och Katie!

Vi tycker bara de är kul att hjälpa till. Ingen häst ska gå och ha ont eller inte gå att rida.
Nu håller vi alla timmar för framtida saker som kommer hända. Du är i rätt händer nu. :)
En stor kran till er två!! <3

2012-11-28 @ 19:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0