insikt

Under den senaste veckan har jag kommit till insikt med en hel del grejer:
 
Jag har världens bästa föräldrar som ställer upp i alla lägen. Jämt jämt jämt.
Skulle aldrig klara mig utan dessa guldkorn!
 
Jag saknar mina syskon som ingen av dom bor hemma i stan. (En i luleå och nästa i norge) 
En flodhäst är ingen trygg flodhäst utan sin flock. Kom hem lite oftare!
 
 
Jag har dessutom världens bästa vänner. Brukar inte skriva sånt jätteofta, men
vad skulle jag göra utan er? Ni får livet att snurra trots att det känns tufft ibland.
Ni är bäst!
 
 
Sist men inte minst så har jag ju två helt fantastiska hästar som gnäggar så fort
vi ser varandra. Hjärtat smälter.
 
Jag har det inte så dåligt trots allt. Jag är bara lite känslig...
 
 
"Glöm inte bort dig själv i dina försök att hålla kvar någon som inte
bryr sig om att förlora dig"
 
Föresten. Darins framträdande i lördags på Så mycket bättre är en klass för sig.
Så galet bra!


Kommentarer
Michaela

Svar: åh nej, vad jobbigt! vad har hänt? :(

Aha jag förstår, när var detta? :)
vad roligt, är du nöjd med hur han red in dem och skötte det hela? :)

2012-11-21 @ 08:07:50
URL: http://michaelabang.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0