pffffhhh

Hann inte säga mer än att det gick så himla bra med Balthasar, så fick jag
en ny käftsmäll. ha ha ha!
Han var så gudomligt duktig sist.
Igår var tanken att vi skulle vara lika duktiga. Men istället tänkte ballen något helt annat.
Precis när jag satt mig mjukt i sadeln och fått i båda fötterna i stigbyglarna så sköt han
iväg som kanonen på liseberg. jeeeeeeeevlar i min låda. Hej och hopp vad vi for.
Staketet som i vanliga fall känns väldigt högt, såg ut som ett minipluttestaket där uppifrån
luften.
Jag kände för första gången på länge att döden knackade mig på axeln. nästan läskigt.
Jag tänkte bara nu dör jag nu dör jag nu dör jag tack allihopa tack o hej!
 
Chocken däremot när han stannade plattfall på backen och att jag hade överlevt.
 
Något ska man väl ha tillbaka när man påstår sig vara Så redo för akuten..
Haha här har du..tänkte han nog :)
 
Bättre lycka nästa gång Ballen!
 
Nu ligger jag bara här med en mage som mer eller mindre totalt ballat ur.
 
 
Hästar? Idag vilar alla :) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0