dagen igår och även idag

Igår var en mörk dag. i princip så mörk som en dag kan bli.
Det var begravning för finaste Nina.
 
Jag kan fortfarande inte förstå att hon är borta. Tänk vad en bilresa
kan göra. Ingen vet egentligen vad som hänt. Kommer vi någonsin
få ett svar? Kommer dåren som körde bilen någonsin komma tillbaka
och säga hur och varför?
 
Hon var för ung. endast 45 år gammal lämnade hon livet, jorden, släkten,
familjen, barnen och alla andra omkring sig.
 
Begravningen var helt fantastisk. Kyrkan var helt fullsatt och framme vid kistan
var det så oerhört mycket blommor. Så mycket blommor att man inte kom fram
och runt kistan. Såå fint var det. Ceremonin tog 1 timme, och den var underbar.
Så fina sånger sjöngs också. Candle in the wind och Some die young. Puh :(
 
 
Det mest hjärtskärande var att se den bestående familjen. Men jag är så stolt över dom.
Dom är så galet starka. Jag skulle nog aldrig varit så stark om det hänt mig.
Åh vad stolt jag är över dom!!
 
 
 
 
Du kommer alltid finnas i mina tankar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0