morgondagen

här ligger jag nu efter en bra stängning med tovis.
klockan ringer om några timmar. Då är det dags att gå upp för en heeeldag med jobbet.
Eller okej. Vi börjar ju såklart med att gosa med hästarna. älskade fina.
Klarar inte en lång dag med möten och sånt utan en liten puss-stund med hästarna.
Jag får faktist tilllochmed två såna stunder imorn. Morgon och intag. Yeees.
 
Dagen då. Japp vi kommer att ha en relaxavdelning i 5 timmar, där vi också kommer få
50 min massage. Tror ni jag är lycklig? Jag kallas numera även för tjejen som har ont precis
överallt. men mest i ryggen. (just nu gör dock foten mest ont).
Tycker vi är grymt värda det :)
I relaxen ska vi möta och mysa, för att åka vidare till nästa ställe och möta vidare med alla
anställda.
Sist men inte minst ska vi booooowla. Jag som är så dålig.. jag ska nog kunna få ner en och en
annan kägla :)
 
Håller tummarna för en galet bra dag.
Nu måste jag sova. Puss!


Kommentarer
Linda

Men haallååå ;) Jag såg på buke (kikar in där nån gång om år haha) att Michis hade filmer på dig och Kvisten, men det måste ju bara visas :D!!!

2012-10-17 @ 16:11:27
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0