prognos Kvistur?

Ska väl försöka mig på att skriva något lite halvt utförligt om min finaste K.
 
prognos nu då? Stillastående. Väldigt stillastående.
Nu har vi bokat tid för prinsen. Älskade hjärtat.  Dock inte på klinik,
utan bussen kommer ut. Med röntgen och ultraljud och sånt.
Så slipper han åka transport :)
 
Han blir liksom inte en endaste gnutta bättre. Nu blev han dessutom
ordinerad i LUGN/SJUKhage och väldigt lite rörelse.
 
Tempen har legat stadigt sedan dag två tre, men idag gick den upp lite. INTE BRA!
Får se hur morgondagen artar sig.
 
Håll alla tummar för K! Mitt lilla hjärta.........
 
Det gör ont i mitt hjärta när han har ont. För vad som slår mig, är hur mycket smärta som
krävdes sist för att han nätt och jämt skulle visa nåt obehag alls. Hur ont har han då nu?
När han ändå haltar.. pussunge!
 
 
Som sagt, att vakna är en ångest. jag vill liksom inte. jag vill att min vän ska må bra!
 
 
godnatt hej
 
 


Kommentarer
Linda

Usch ja jag förstår din oro, stackare, men jag håller verkligen tummarna för er och jag har ju så på känn att det kommer bli bra :)

2012-10-30 @ 12:11:11
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Sv: Ja men nu smälter ju allt bort, skiiit :(

2012-11-01 @ 10:12:43
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0