from this moment

tänk att så mycket känslor kan finnas inuti en och samma lilla (?) kropp.
 
Blandade, bra och dåliga. Men mest bra. En del helt galet bra.
 
Jag är så glad, jag är så spänd. spänd vad som ska hända. hur allt ska bli.
Och ja Linda, Du hade rätt om Island.
 
Imorgon ska jag ringa dit och prata med dom om det sista. Nervös faktist :)
 
Framförallt DET är ju spännande om nånting, men vemodigt att lämna mina
finaste hemma. Speciellt min älsklingskille. Hur ska jag klara mig?
Min pussgoa lilla pryl.. ptja.....
 
 
 
Nu har jag börjat bli sjuk också till allt helvete(!!!!). inte okej. inte just nu.
Det skääär i halsen. Men vadtusan... Godnatt. Imorgon ska jag faktist rida.
Det ska bli skojsiluring :) äääääven om kvirren är jätteförkort i tassarna right now ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0