glaaaad :-)

gick in på lindas http://mittangsull.blogg.se  blogg för att läsa lite som jag mer eller mindre
alltid gör på kvällarna.
Men ikväll blev jag överraskande glaaad!
 
 
Titta hur söööt!! Sånt blir man glad av =) Tack linda, vad gulligt skrivet!!
 
 
Uppdatering: har just checkat ut för denna veckan. Slutade jobbet för ca en timme sen,
så nu tar jag min egen lilla helg på två dagar. Ska bli helt underbart skönt. Rida - det är
vad jag ska ägna mina lediga dagar åt. Rida rida rida. Båda två faktist.
 
Red Kvisten idag. Han gick som vanligt = Super!
Idag red vi enbart tölt. Med lite mer tryck än vanligt. Han protesterar direkt i början
och släpper sen och blir så härligt mjuk. Vi jobbar mycket på samlingen även i de lite högre
tempona. Hoppas verkligen det sitter mer och mer nu för vi ska ju ut på våran DEBUTtävling
i oktober. Jag och nervositeten heeeej haha!
 
Disan fick vila idag, men imorgon ska hon gå. Undra vad vi ska pyssla med då.
Nu har vi tragglat tölt ett ganska bra tag. Vilket iofs har gett fruktansvärt bra resultat, men ändå!
Kanske skulle leka lite med traven och galoppen. Tror faktist de :)
 
Vad gjorde jag då i helgen? Var ute och åt i fredags och fortsatte sedan kvällen i ren
"mys-form". Supermysig fredag med andra ord! Skulle kunna ha den fredagen hela veckorna,
året runt. Yes!
Resten har jag typ jobbat!
 
Nu ser jag fram emot kommande vecka, för på fredag åker jag till Norge och hälsar på!
Det ska bli så gaaaaaaaalet roligt! MEN...jag kommer sakna min fina pojke här hemma.
och tjej såklart!
 
PUSS!


Kommentarer
malin

fiiiin hest! :D

2012-09-24 @ 15:58:24
URL: http://malinsjolander.com
malin

förhoppningsvis min nya :D

2012-09-25 @ 11:17:15
URL: http://malinsjolander.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0