hipp hipp hurra!

Jag är faktiskt ganska så glad för tillfället :-) Varför? för att allt rullar på.
 
Imorgon skriver jag på kontrakt för min första "egna" lägenhet. Ska bli så skööööönt!
En fin liten mysig etta. max 2 minuter från jobbet, och 5 från stallet. lyx? ja :)
 
Flyttar faktist redan i helgen. Helt otroligt jäklans underbart skönt!
 
mer då? Jo igår red jag t2 på min älskade häst. Släppte tyglarna och
höll händerna rakt ut. En gång bröt han, men annars töltade han på på långa tyglar.
jag har även börjat med något nytt. Jag ger honom frihet under ansvar.
Han gör allt jag ber om, och han litar på mig såsom jag på honom.
Släppte han helt lös, dvs tog av tränset och lät han följa mig heeelt uppifrån skogen typ.
min prins följde hela vägen in i sin box. när jag började springa, så travade han efter.
ptja. själsfrände?
 
Idag har jag varit ledig, och så även imorn. Idag har jag mest.. sovit :)
 
och ja. hur fel det än är.. så känns det så rätt. puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0