jobbigt läge

 


Jag tog ett annat beslut än vad jag hade tänkt mig.
 
Jag skippade Island i höst ändå, trots att jag längtat såå länge efter det.
Kände väl att det inte riktigt var läge att riskera mer skada på mina små djur.
(skulle behövt flytta dom till lösdrift då). Island kommer ändå, när min tid är inne :)

Istället har det pluppat upp massa nya möjligheter för mig. massa roliga saker
som jag naturligtvis inte kan skriva om här än.
 
Imorgon är jag ledig och ska därmed hälsa på min fina hund. Jag ska också rida
en ny häst i stallet, och därefter också min egen prins.
 
fredag ska jag åka och hälsa på Goliats ena valp, Hera... och göra en till rolig sak :)
#rida #en #fin #häst
 
Nästa söndag åker jag och mina två hästar att åka till Michis för lektioner/kurs.
Ska bli mycket roligt och lärorikt.
Borde kanske gå in mer ingående på hur kvistur går.  Meeen han känns fin och jag
ska börja titta på tävlingar. Info kommer efter träningen :) 
 
 
  
min fina fina fina bruna
 
 
 Sen då? Jo allt rullar på. tiden går för fort. jag hinner inte riktigt med allt jag vill göra.
jag vägrar att låta förkylningen bryta ut, så jag kämpar på.
 
Jag följer mest hjärtat och ser vart jag hamnar. Som det känns just nu så kommer jag hem.
Ingen annan bryr sig ju, så varför ska jag?  Tänkte väl det!
Det man inte vet, det lider man inte av.
 
 
dags för sängen. Imorgon blir en låång dag som avslutas med mys med bästa ♥
 
 
Och ja, jag kompenserar mina minst sagt tråkig inlägg med bilder istället ;)
Bilderna får tala för sig själva. Såhär ser mitt liv ut just nu :)
GODNATT!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0