lördag- tävling

Imorse klev jag upp tiiiidiiiigt!  Närmare bestämt kl 7. varför då?
Jo, för att jag skulle med Cassandra på tävling. Till forsen närmare bestämt.
 
Det blev en lååååång dag, men oerhört mycket väntan. Det började regna,
för att sedan bli uppehåll.. meeeeeeeen efter uppehållet så började det givetvis
att pissregna igen :) Vem är bitter över det? Regn är ju det bästa som finns, ikke sant?
Nä, jag avskyr regn mer än allt annat. så är det!
 
I och med den långa väntan så spenderade vi rätt så mycket rid i bilen och värmen.
Somliga sov, medans andra satt och höll på och dö av tristess.. haha!
 
Efter alla pauser och luncher och alla långa klasser så var det ääääääääntligen dags
för Cassandras klass, T4 att börja. I startgrupp 2  startade hon.
 
Jag vill inte vara den som är den, men i mina ögon så sopade hon banan ganska så rejält!:)
Bogge var sååå fin och cassandra genomförde en fantastiskt fin ritt med ett LUGN jag aldrig
trodde hon skulle kunna ha. MAKALÖST BRA!!
Jag, som coach var mycket stolt där på sidan. Skrek nog över hela forsen när ritten var klar
och insåg direkt att det skulle leda till inget mindre än en VINST!!! Jajamän.
Här vann vi över både ungdom och senior förstår ni :)
 
Vilken dag!!! Bilder kommer.....
 
PS. Vem tror ni vill tävla mer nudå?;)
 
(Jo, ok, jag med. jag har anmält mig till tävling nu......) hih
 
 
Nu ligger jag i min härliga lya och myser till musik. Sova ska jag göra nu också.
Godnatt alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0