1 april 2013

En lite konstig dag men endå helt underbar.
Vaknade av att solen lös rakt in i rummet. Bra start på dagen alltså :-)
 
Vi gav oss iväg för att hämta Disan för att köra henne vidare till Jökull där hon kommer att vara en stund :-)'
Det bästa av allt är att även min bruna fantastiska fick följa med i släpet han också.
Han står alltså hemma på sörby igen och ingen är gladare än jag. Han är verkligen hemma!
HEMMA HEMMA HEMMA. Dör av lycka. Känner mig som ett barn på julafton.
 
Jag är min vän evigt tacksam som ställt upp så otroligt mycket. Hon har även gjort
ett kanonjobb med Kvistis. Jag är supernöjd! Han har varit i mycket goda händer!
Du är bäst, Emma! ♥
 
 
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag tametusan vara i stallet så många timmar som jag
aldrig varit. Kvistur ska få gå med Bogge. och så ska vi göra annat roligt pyssel!
 
 
 
Det blev alltså ingen skämtdag. Nopp! För det är faktist sant. Han STÅR i stallet :) Promise!
 
 
PUSS
 


Kommentarer
Linda

Så nu är han liksom tillbaka igen, 4-ever:P?

2013-04-03 @ 23:44:08
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0