börjar bli aningens nervös :)

Morgondagen närmar sig och jag börjar allt bli lite nervös.
Vad ska jag då göra? Det säger jag snart :-)  Håll tummarna nuuuu!
 
 
Imorse longerade jag Kvistur med pessoainspänning. Han är så galet duktig.
För ett tag sen var longering svårt tyckte Kvistur, men nu är han riktigt duktig.
Mycket tack vare eeeemmsan =)
Han fick bara ett knäppryck en gång och skulle dra åt helvete ;)
Longeringen gör honom så gott. Försöker ta bort lite ridning och variera med
mer annan träning. Har massa kul på g :-)
 
 
Efter det longerade vi Alexandras hästar, Frodi och Ballen. Duktigast av alla
var nog faktist Ballis, koooors i taket. Riktigt skoj :)
 
 
Har jag varit och fixat massa inför imorgon. Tror jag har koll på allt nu.
HJÄLP :D
 
Nu lagar jag stuvade makaroner och faaalukorv. MUMSIGT!!
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

I know, det är inte alls samma tölt som det är idag ;) Idag var hon flott flott, det är så fränt när hon är redo om man för fram handen, iiiiiihhh!!!

Fram med händerna håller jag med om, men det ska vara vid rätt tillfälle, det var svårt och Lina (mintränare) fick sätta sig upp och bråka med na men ne, det funkade inte då heller, hon ville inte fram, dålig dag kanske. på bilderna töltar vi i nerförsbacke men ja hon gick inte riktigt bra den dagen, fast hur kul kan det vara att rida fram och tillbaka :P Tycker Fifan är astråkigt

2013-04-08 @ 18:15:35
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Emma

VAd roligt att höra att han är så duktig med longeringen!! :D Vi hade ju våra strider hahah

2013-04-08 @ 21:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0