äääääääääääääntligen

I fredagskväll/natt fick jag äntligen hämta min bästaste!
Lyckan var total!!!
 
Igår åkte vi och firade Andreas, Cristofers storebror. Mycket trevlig tillställning hemma i Skokloster.
Vi var även på andra äventyr, spännande! :)
Sov ut både idag och igår, huuur skönt som helst!
 
Idag åkte vi till Malin en sväng. Vilken gård hon har, och stallet herrejösses! Dåligt avis!
 
Ikväll har jag umgåtts med min saknade vän Alexandra som varit borta även hon.
I Tunisien en vecka. Jag fick värsta kinderäggsgodiset av henne som tack för hjälpen
med hästarna. TACKTACK!!
 
 
 
Jag kan bara inte sluta le!
Känslan att ligga och titta på en person och bara smälta. Jag dör inombords
av lycka. älskade fina!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0