Att längta

Den känslan att längta efter någon eller något.
 
Jag längtar till att börja med tills den vilsesprungna hönan kommer hem från
sin "andra-sidan-jordklotet-trip".
 
Något mer jag längtar efter är hösten och vintern. Det har nog aldrig hänt förut på det sättet.
Det brukar jag bara se som deprimerande och tråkigt. Men iår ska det bli så himla mysigt.
Tända ljus, mörker, gosa in sig i soffan med massa filtar.
Allt blir ju så mycket härligare när man har någon att dela saker med. Jag har hittat min "nån" :)
 
 
 
Så hösten, du är välkommen, jag är redo :)
 
I höst ska nog Disan få komma ut på sin första tävling också, mycket spännande!!
(även det längtar jag till)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0