Kvistur till Sven

Jag är otroligt glad, och lite lättad. Just för stunden. Sen hoppas jag bara att det blir
bättre också..
Men Sven såg påengång precis som vi sett att bakbenet inte riktigt hänger med.
Höger bak närmare bestämt. Han tror att Kvistur nångång har gjort något så att ligamenten
blivit något svaga, men att det med träning blir bättre..
 
Jag hoppas att han med sina Knutlösa, Grön gröt och Nyponpulver ska bli bättre i alla fall.
Prinsen gick raka på transporten både dit och hem. Då blir man bra glad alltså :)
 
Cristofer kommer att rida honom en del nu, och jag Disan :)
 
En annan sak jag ska göra med båda, men framförallt med Kvistur är att åka
och simma hos Monica.. Tror han verkligen kan ha nytta av det!
 
 
Fina hästen ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0