lång daaag

Jag bestämde mig någonstans igår att det är dags ändå för att besök hos Mr Flo.
Ringde imorse och bokade in ett besök hos honom.. Så på onsdag rullar vi ner mot Kungsbacka
och Bella. Kvistur ska natta över hos fam Vas. Väldigt snällt!
På torsdag morgon rullar vi vidare mot Ängelholm och kliniken..
 
Jag hoppas så innerligt att denna man kan hjälpa mig att säga vad som är fel med min älskade häst!
 
Eller iaf har mer svar än vad alla andra har :-) Jag har en bra magkänsla.
 
Även om han inte är superdålig nu, så är det dags...
Han fick f ö följa med ut på en handhästtur idag, när jag red Frodi. Kvistur var mycket glad
och framåt. Riktigt bra träningsform för honom så länge, så att han inte blir helt stel.
 
Frodi btw var väldigt mysig idag. Inte alls lika emot i munnen som igår, släppte mycket fortare och tölten var bättre.
Slutade slänga sig i trav så fort man kräver lite mer i tölten, grym kille :)
 
Balthasar sköter sig fortfarande grymt. Dock är han lat som en liten bajskorv :)
 
Ikväll följde jag dessutom med Frida ut på hennes tuffingar. Började med att rida Skuggi. Vilken häst,
han är ju så himla häftig. Den tölten!! hiho!
På hemvägen böt vi, så att jag red Herbert istället. Riktigt trevlig häst, och hej o hå för den traven!
 
Mja, lång hästdag med andra ord. Disa fick vila idag, vääälförtjänt! :)
 
 
 
 


Kommentarer
malin

jag hänger verkligen inte med. är polle sjuk? :(

2013-08-21 @ 12:04:21
URL: http://malinsjolander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0