nytt inlägg wihooo

glömmer liksom helt av att skriva här. Hade varit kul om appen på telefon var lika
funktionell som här på datorn, men icke!
 
Hästfronten är sisådär, får mycket hjälp av cristofer. himlans tur för jag själv
har inte så mycket motivation :)
 
förövrigt så kunde jag nog inte träffat en bättre människa.
i lördags åkte vi till skokloster för lite middag. Innan maten så passade vi på att rida.
red ner till vattnet och badade med hästarna.
totte och muninn fick bada på riktigt, och keilir var såå duktig som gick i..
Keilir är min nya favorit. en riktig glidarhäst, mjuk och fin. Som en liten lyxtraktor.
Riktigt mycket ridglädje i den hästen. Såna vill jag ha flera av :)
Nästa gång får älsklingskvist följa med :)
 
spännande vad som sker med disa också :)
 
 
ha det gööött!!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0