Diagnos - Sträng

Ni är säkert många som undrar vad vi fick för utlåtande.

Efter noga kollar av min prins, diverse böjprov och longeringsprov så kom vi fram till en sak. Florian hittade inte ett enda fel på hästen... Tills han kände honom i skapet.
Där fanns en ovanlig sak.. Nämligen sträng. En ärrbildning från hans kastrering som går upp i buken och stramar när han springer eller så.

Operation kommer det att bli!
Och han blir givetvis bra!

Tänk att efter alla år av undran, alla resor till alla klappträn, alla miljoners tårar..
Så har vi äntligen fått ett svar. Såååå skööööööööööööööönt!



Jag är så glad att jag nu går o lägger mig. Godnatt!

 

När operationen är klar kan jag andas ut, och kanske kalla detta för en solskenshistoria?

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0