deprimerande

Ok förlåt för enormt tråkigt inlägg, men FYFAN vilken deprimerande tid.
Det är inte sol någonting, det blåser, plusgrader och regnar jämt och hela tiden.
Lera upp till knäna.
Just när vi broddat på alla hästarna så tinar det igen och blir varmt?
Behöver jag säga att jag snart skjuter mig?
 
Är så galet beroende av sol och ljus så det är inte klokt. En lång period som denna
av ett enda stort mörker gör mig galen. Ridsuget är som helt bortblåst. Rider
en eller två per dag. MAX. Resten får vila.
Unghästarna vilar väldigt mycket. Inte något dåligt, men dom skulle behöva ridas in färdigt
och vila SEN.
 
Tänkte anmäla Rosen till tävling som är om tio dagar. Har dragit mig för att ridsuget varit i botten
men ska nog anmäla ändå. pfhhhhhhhhh
 
På lördag jobbar jag på Naturkompaniet igen, och i januari även på Ica igen. Känns bra!
 
 
Lilla Qvicka är helt fantastisk! Det var väl mitt braiga för denhär gången.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0