GOD JUL

God jul, eller nånting :-)
Med gröna åkrar, regn, storm och strömavbrott med jämna mellanrum, så känner jag
inte direkt någon speciell julstämning.
 
Första gången jag fick lite julstämning var i lördags då jag först jobbade på Naturkompaniet igen,
och sedan begav mig mot Bärby för Eyvis 25 årsfest. Sofie hade gjort suuupergod mat och efterrätt!
Tack för superrolig tillställning :)
 
 
 
 
 
 
Nästan samtliga som var där sov även kvar. Sov i alla mysiga lägerrum :)
När vi kom hem blåste det självklart massor som vanligt. Vi släppte ut hästarna och gick
in och sov lite. Vaknade - strömlösa! Och galet hungriga!
Mockade fort med hjälp av bilström och en bygglampa. Kastade in hästarna och åkte till MAX och åt.
Sen hämtade vi hundarna som bott hos svärföräldrarna över natten :)
Resten av dagen var bara helt underbart mysig. Eller kvällen rättare sagt. Vi tog in gran äntligen
och fixade den. Fixade e&rs hästar som vi har över julen och sen gick vi in och tittade på film!
 
 
 
Den 9 Januari åker vi till Island med Eyvi och Sofie. Ska bli helt fantastiskt skönt att komma iväg ett tag.
Vi kommer att bo på Áudholtshjaleigu. Vad vi ska göra kommer nog mer om sen.. :)
 
 
Nu ska jag ut och rida Fáni och Rosen.. Ev muninn också :) Tänkte köra några varv på ovalen
för en gångs skull :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0