Lördag

Igår var en såå härlig dag. Vi tog lite välförtjänt sovmorgon.

Jag älskar helgerna, för då tränar vi alltid hästar tillsammans, jag och min älskling.

När vi red rosen och eik så kom det plötsligt tre älgar, varav en bebis och älgade förbi på åkern. Säkert bara 30 meter ifrån haha. Var något sceary då 😁 hästarna stog bara och tittade helt lugnt.

Efter stallet var klart gick vi in och fixade i huset, tillsammans med tottes föräldrar som var här. Vi fixade massor:)
Blev supermysigt! Åååh

På kvällen lagade vi god middag och fick därmed besök av robin o erika. 
Det var supergooottt, och alla somnade i soffan efter maten:)

Nu skiner solen, vilket betyder att vi ska ut o rida :)
Ha en fin första advent, det ska jag ha!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0