FOTOO

Idag kombinerade vi tiden och umgänget med lite foto i solen.
 
Ni är så duktiga!!
 
För er som följt Alexandra ett tag vet ju hur svårt Frodi har haft med tölten.
Jag trodde personligen aldrig att dom skulle lyckas med tölten med endast 1½ veckas träning
hos Sigfus.
Varför?
För att han ENDAST travade i bak heeela tiden. La sig på i handen och brydde sig inte ett skit.
 
Frodi har nu blivit en heelt annat häst efter allt alexandras jobb. Han tycker det är KUL
att jobba nu och jobbar på ett helt annat vis. jag är uppriktigt sagt så JÄVLA stolt över
dom. Det går bara mer och mer framåt.
 
Han som innan bara travade jämt jämt jämt är nu faktist PASSTAKTIG. och det är
förjäkla bra. Han töltar sååååååå långa sträckor utan att tänka trav. GRYMT!!
 
Det kommer bli bättre och bättre och det är så kul att följa dom!
 
 
Fler bilder hittar ni på http://alexaka.blogg.se :)
 
Tack för mig


Kommentarer
Linda

Hahaha var lite roligt när du skrev att nu är han PASSTAKTIG.

Han har verkligen blivit jättefin, kanonkul att se!

Sv: Ja min dam har utvecklats en hel del, ändå går hon inte riktigt bra på de där bilderna, jag lyckades inte få fram henne ordentligt och heller inte fått fram paddlandet, men nu börjar det ta sig så jag hoppas på ännu bättre kort framöver ;) Hih! Men vi har helt klart höjt våran lägsta nivå

2013-02-05 @ 20:56:02
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0