heeeelg

efter rent ut sagt en riktig pisshelg i jobbsammanhang så tar jag nu egen helg.
alla kvällar efter kl 9 har varit underbara, men därinnan näe!
 
Inledde min lilla helg med att glo ponnyakuten. det är ju så förbannat bra.
Att se när alla barnen rycker och sliter i sina ponnysar, oj vad ponnysarna
tycker att livet leker. eller?
En svårfångad häst som två småtjejer springer rakt fram till mer eller mindre kastar
sig på den. Jag skulle också fått panik med den taktiken.
Bockhästen då. Skulle ryttaren kanske lära sig sitta lite bättre och inte flyga omkring
som en liten helikopter uppe på den stackars ryggen. Med all säkerhet hade jag
agerat på precis samma vis - av med åbäket ;)
 
Nog med bitterhet. Ponnyakuten är ju faktist veckans höjdpunkt.  Längtar lika mycket varje gång =)
 
Längtar lika mycket efter att rida min lilla svarta, men har man ingen sadel så blir det inget rida.
och neeeej, jag tänker inte sätta mig barbacka, inte med det humöret :)
 
 
Imorgon skickas sadeln, sen kommer den hem till meeeeej! ijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
 
Nu när jag är ledig i två dagar ska jag njuuuuuuuta allt jag kan. imorgon ska jag och beste
hitta på nåt roligt. Ev blir det något fotoaktigt med hästarna :)
 
 


Kommentarer
caroline

Vad har du köpt för sadel ? :)

2013-02-06 @ 17:52:39
URL: http://raggsockornas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0