Sadlar säljes

Den senaste veckan,närmare bestämt idag..
har jag sålt båda mina sadlar. Känns super eftersom vi redan beställt den nya :)
 
Har några sadlar till till salu för dig som är intresserad.
En Draupnir, En Hoyos och en Childeric. Alltså fina sadlar till bra pris.
Childericen skulle jag lägga vantarna på direkt om jag inte precis beställt en ny.
 
Hör av er för mer info om pris,bild och strl för varje sadel.
 
 
 
 
 
 
Vägen till framgång är att tro på sig själv!
 
 
för lite skänkel,för mycket hand, för mycket is = dålig tölt haha
 
haha min lilla stjärnkikare.
 
 
kan inte låta bli att tycka hon e rackarns söt =)
 
 
 
älskar hennes uttryck här
 
 
skruttfia
 
 
sköt om er / Therese


Kommentarer
Helena

Hej!Är Draupnirsadeln kvar?

2014-03-31 @ 23:25:01
Emma

Hej har du kvar din draupnir sadel? Med vänlig hälsning, Emma

2014-05-05 @ 15:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0