tråkiga dagar

denhär veckan är jag hemma "sjukskriven" för inflammation i tummarna, och tro det eller ej,
det är så galet jäkla tråkigt att inte göra ett endaste dugg. Jag får hybris på att ha långtråkigt haha!
 
Igår hämtade jag hem Goliat så att jag skulle ha nånting vettigt att göra. Vi har mysstuga deluxe.
Fyyy så jag saknar denhär underbara dunbollen! vi gosar i sängen hela tiden.
 
 
Disa då? Munnen ser otroligt fin ut, så i helgen får vi börja rida igen. Härligt kort konvalecens va?
Jag längtar så jag dör. Ska bli så himla kul att se hur hon är nu när man rider när tanden inte sitter och
gör ont.
Spännande med andra ord!! :)
 
Vi har lite roliga planer på g med henne.
 
 
I helgen tävlar Kvistur också. booooooooooooooooooom!!!:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0