japppjaappp

 
Ledig helg är helt fantastiskt! Igår var vi på tävling hela dagen. På Vintermästerskapen.
Vi var mest där för att Hejja på Pierre och Falki som tävlade i V2n. Dom tog faktist
hem självaste fjärdplatsen. Mycket bra jobbat av dom. :)
 
 
Igår kväll körde vi en rolig utgång. Dock liiiiiiiiiite för mycket folk för min smak.
Men musiken - den dög alla gånger :) tessa ♥ musik
 
 
Kul med sena kvällar, inte lika kul med tidiga mornar bara haha. Hade självklart utsläpp i
stallet imorse. High five. Vi skulle även testa en sadel på disa.
Så vi lastade in Disan och åkte till Annika. Och vet ni vad? Jag har hittat min drömsadel.
Tror inte ens Childericen slår den. Ni får veta vilken när jag får hem den :)
Red ut en sväng med Pierre i den också. Han på Salka (-08 e Jór, precis som disa), alltså
disas syster. Dom skötte sig riktigt bra och vi båda verkade trivas precis lika bra i sadeln :)
 
 
(mamma och disa)
 
Vi hade lite mys imorse
 
Jag saknar föresten min bruna lite :) Ska åka och pussa på honom nån dag!!
 
Efter en lång (inte jättelång) dag så ligger jag nu i sängen igen. Jag är här för att stanna.
haha aldrig har sängen varit så skön. Önskar någon kunde komma hit med lite mat.
Kanske rent av mata mig också? moahaha!!! :)
 
 


Kommentarer
Jossan

Berätta om sadeln! :D

Sv: Taack! Det värmer jätte mycket! :D

2013-01-28 @ 19:21:01
URL: http://semtegensis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0