hur hur hur?

hur gick det? undrar ni säkert ;)
 
Kvisten har aldrig gått emot så jäkligt. Dom som känner oss/honom vet
att han är den mildaste någonsin som alltid bara "är". iiiiinte idag ;) Haha, nästan
lite roligt. Gick emot som en liten diselmotor.
 
5,53 blev slutpoängen och vi ska rida Bfinal imorgon. i vanliga fall hade jag struntat
i det, men eftersom att han verkligen behöver rutin i just tölten så åker vi endå :)
Söthästen.
Ligger tvåa, efter Jökull och Saela. Blir roligt!
 
 
Nu är jag trött som en gris, och längtar till imorgon :)
 
Och vad kan vara bättre än att komma hem till världens gladaste hund?
Han är så glad så han bara dansar omkring som en liten moikan, upp i sängen,
hämtar leksak, dansar lite till, gnyr som en tok och sedan lägger han sig i knät
och slickar i hela ansiktet. Jag tror jag är lite kär.
Världens finaste islänska fårhund!
 
Föresten imorgon kanske det händer något nytt spännande på hästfronten!
Får se om vi fulländar idéen, men det vore fruktansvärt roligt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0