krav i ridningen

En sak som är viktig när man håller på med hästar är inställning!
 
Motgångar med våra små älsklingar är otroligt jobbigt - Speciellt om det blir för många.
 
En sak jag har lärt mig är att om det går dåligt på dagens ridpass, så är chansen
enormt stor att det går himlans massa bättre imorgon eller dagen därpå.
Alla har dåliga dagar, både vi och våra hästar. Någon gång måste den dagen få komma också.
Även om jag deppar ihop lite, så brukar jag tänka att jahapp, det var en sån dag, dåå blir
morgondagen förmodligen 10 gånger bättre :-)
 
 
Så deppa inte ihop där ute för att det inte alltid går 100. Både på tävling och träning :)
Se det positiva istället och kom igen.
 
 
Nu längtar jag ihjäl mig till lördag då det är dags för årets ryttarfest på SM. Och söndagen
består av alla A-finaler. Felicia ska rida, oj vad jag ska heja!! :)
 
 


Kommentarer
Carro w

Ja stånget är ju verkligen bara för "finlirsridning", men det var så fantastiskt kul att rida på (det låter konstigt men är vara så)!

2013-07-04 @ 17:15:12
URL: http://walk.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0