kreativ kväll

Igår tog jag äntligen helg. Heeelt fantastiskt skönt! Tog in hästarna tidigt, då dom direkt
hatar 30gradig värme.
Sedan firade vi helgen med kebab och poolhäng.
 
När totte slutade åkte vi till honom och hjälpte till med fårhage. Kung på dedär nu.
elleeeeer? haha
 
Medans han fixade lite hos sig så gick vi och hämtade Fagra och fölis som vi så kul kom på
skulle åka till Vaki. Våran lilla spontantrip resulterade i att vi var hemma halv tre inatt.
Tur man är ledig idaaaag och får ligga i sängen hur länge man vill :)
 
 
Godi värmer mina fossingar, gosehund!
 
 
 
Bästaste bästa!
För första gången på extremt länge kan jag nog säga att jag är toknöjd med allt.
underbar känsla :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0