ledig

Det känns helt fantastiskt att slippa gå upp kl 5 idag. Jösses. Ikväll ska jag vara duktig och somna
tidigt hade jag tänkt. Så att man inte är så himlans trött :)
 
Igår red vi ut en sväng. Totte fortsätter träna sin träningshäst Disa. Det går kanon, dom
funkar jättebra:) Kvistur har varit kanon så länge så antar att en sämre dag var mer än
väntad för honom. Även om han inte alls gick helt kattbajs :)
 
Hängde även på och skodde(läs fikade och pratade) efter vi ridit. Först hos Karin o Elisabeth och sen vidare
till sötjennifer. Tackvare det ska jag nu ut och rida med Jen :) HEJA!
 
Min egen ska också få nya dojor nån dag, den där brunstiga damen......
 
I kväll kommer Maja, tottes nya livskamrat. En guldhamster...... HA HA!
 
 
 
Nuu ut till Jennifer, Ciao =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0